Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Οι έφηβοι δεν μιλάνε! Αλήθεια ή ψέμα;


Όταν η προσαρμογή στη φοιτητική ζωή δεν προχωρά ομαλά.


Όταν το "πήραμε βαθμούς" εξελίσσεται στο "περάσαμε στο Πανεπιστήμιο"

Έφηβοι, γονείς και σύνδρομο "άδειας φωλιάς"



Μοναχικότητα στην εφηβεία. Πότε είναι πρόβλημα;


Το έφηβο παιδί μου με αντιπαθεί όταν δεν το αφήνω να κάνει αυτό που θέλει…πώς να διαχειριστώ το συναίσθημά μου και πώς να το αντέξω;


Τα ΄μυστικά΄ για μια πετυχημένη σχέση γονέα - εφήβου



Εφηβεία και social media. Πως μπορούν να το διαχειριστούν οι γονείς;


Γονεϊκή αγάπη σημαίνει ΄θυσία΄;


Παιδιά στην εφηβεία vs γονείς στην κλιμακτήριο!

Κακοποιητικός γονιός = κακοποιητικό παιδί;

Ζευγάρι και χωριστές κρεβατοκάμαρες.

Γιατί επιλέγω συνέχεια μή διαθέσιμους άντρες;

Εγώ πότε θα γίνω μάνα;

Αιμομικτικές σχέσεις ανάμεσα σε ξαδέρφια.


5 Ερωτήσεις που πρέπει να κάνω στον εαυτό μου πριν μπω στην ψυχοθεραπευτική διαδικασία.


Ο άντρας μου / Η γυναίκα μου αγαπάει πιο πολύ το δικό μας παιδί από το δικό μου!


Γιατί οι φίλοι απομακρύνονται μετά από ένα διαζύγιο ή μια απώλεια;


Ή μικρός - μικρός παντρέψου ή....

Τα πεθερικά στη νέα ζωή του χήρου μονογονέα.

Επιτρέπεται να λέω στο σύντροφό μου ότι λέμε με τον ψυχολόγο;



Μήπως ευνουχίζεις τους άντρες;



Πως μπορεί ο νέος σύντροφος να στηρίξει το χήρο-μονογονέα;


Πως να είσαι θετικό πρότυπο ως μονογονέας για τα παιδιά σου;



Iντερνετικοί έρωτες! Τι λένε για εμάς;


Ο άντρας μου...το παιδί της μαμάς!


Γιατί τα θύματα κακοποίησης επιστρέφουν στο θύτη;


Διατροφικές διαταραχές: βουλιμία - ανορεξία.


Σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίας.


Κοινωνική φοβία


Ελέγχεις το θυμό σου; ή σε ελέγχει αυτός;


Μαγικές συνταγές! άραγε υπάρχουν;


Μελαγχολία στις γιορτές; ψάξε αντίδοτα!


Άσκηση, παρέα, ψυχολογία...


Τρίτη ηλικία, σχέσεις με εγγόνια και κατάθλιψη


Μα γιατί δεν αντιδρώ, ενώ θέλω να βοηθήσω;





Παγίδες στην επικοινωνία. Με ποιό τρόπο επικοινωνείς;



Σύνδρομο "άδειας φωλιάς"



Το ξύλο δεν βγήκε από τον παράδεισο...ούτε οι φωνές επίσης!!




Γιατί τρώω...αφού δεν πεινάω;


Αναβλητικότητα...γιατί τα αφήνω όλα για την τελευταία στιγμή;



Tι μάσκα θα φορέσεις φέτος;




Το πείραμα Milgram και η υπακοή στην εξουσία.




Το παιδί που κρύβεις μέσα σου...




Μετά τον έρωτα τι;





Η ψυχολογία της γυναίκας μετά την άμβλωση.



Γιατί ο ψυχολόγος μας δεν πρέπει να είναι φίλος;




Πόσες ειδήσεις πρέπει να ακούμε;




Τα 8 είδη νοημοσύνης




Πόσο άγχος έχετε;


Ζευγάρι και κρίση. Ζευγάρι σε κρίση;  



  Δεν έχω όρεξη για τίποτα...έχω κατάθλιψη; 















    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου